Deodorant, εννοείται χωρίς χημικά..



αχ.. Αυτές οι μασχάλες..!

Πόσα και πόσα αποσμητικά έχω αλλάξει για να έχω το επιθυμητό αποτέλεσμα και πάντα κατέληγα σε αυτά με χημικά.. Επειδή πολλά ακούμε όμως τελευταίως και επειδή σαφώς πολλοί το έχουμε γυρίσει στα πιό "natural" όσο αναφορά τα καλλυντικά,μετά απο αρκετό ψάξιμο αλλά και πειραματισμό, κατέληξα σε αυτό..

Πάρτε χαρτί και στυλό ή android ή tablet και σημειώσατε..
(συνταγή για 50ml περίπου)

1 κουτάλι της σούπας μαγειρική σόδα
3 κουτάλια της σούπας αμυγδαλέλαιο
10 σταγόνες έλαιο βανίλιας 




Ταράάάάάάά!! Αυτό ήταν..!!!Τόσο απλό..
Τώρα θα μου πείς, και πού θα το βάλω..?
Και αυτό απλό..
Τελείωσε του άντρα μου ένα από τα αποσμητικά του (ξέρετε,αυτό με την μπίλια τύπου rol-on) και αφαίρεσα με το μαχαίρι την μπίλια, έπλυνα καλά καλά και έβαλα μέσα τα υλικά μου..
Το ωραίο με αυτό το αποσμητικό είναι ότι ΔΕΝ αφήνει λάδι καθόλου και μυρίζει υπέροχα!!

Εγώ βέβαια έβαλα και 2-3 σταγόνες απο έλαιο λεβάντας που είχα προμηθευτεί απο το φαρμακείο για να κάνω επαλείψεις στην κόρη μου τον χειμώνα (για να κοιμάται καλύτερα.. .και να είναι προστατευμένη απο τα κρυώματα..)

Μην πανικοβληθείτε όταν βάλετε και δείτε μικρά μικρά μπιλάκια σαν πήλινγκ..Είναι η σόδα..Όσοι απο εσάς το θέλετε πιο υγρό, απλά προσθέστε λίγο παραπάνω αμυγδαλέλαιο..


Καλή σας επιτυχία!!!

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Πως σου φανηκε αυτο που διαβασες??

Αναγνώστες

Marina Riley. Από το Blogger.