Διώξτε το κρύωμα μακρια

Φέρνοντας στον κόσμο το παιδάκι μου πολλά άλλαξαν και ένα απο αυτά είναι και ο τρόπος ίασης από διάφορες ιώσεις κ κρυώματα..
Ας είναι καλά η φίλη μου Καλοτίνα για την μαγική της εμπειρία και τα φώτα της που σε μια πολύ περίεργη και φορτισμένη με μικρόβια μέρα,με διαφώτισε ταμάλα..
"Πάρε ένα κρεμμύδι, καθάρισε το, κόψτο,βάλτο σε ένα μπολ και πασπάλισε το με λίγη κανέλα και βάλτο κάτω ή δίπλα απο το κρεβάτι της μικρής για όλο το βράδυ" μου είπε και οι απορίες ερχόντουσαν μιλούνια!!
Το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα είναι πως η φίλη μου το'χασε αλλά τόσα ήξερα τόσα έλεγα!
Συνέχισε λοιπόν η Καλοτίνα και μου εξήγησε πως το κρεμμύδι είναι ναι μεν χάλια σε μυρωδιά αλλά με τα μικρόβια λειτουργεί σαν μαγνήτης..Τραβάει όλα τα μικρόβια και μαζί με την κανέλα που ειναι αντισηπτική ειναι νούμερο 1 για την καταπολέμηση ιώσεων.

Τί να κάνω η μάνα,έκανα ότι μου είπε μιας κ η εμπειρία της είναι σχεδόν τρομακτική!! ¨-)

Ε λοιπόν,το επόμενο πρωινό η μικρή ούτε καταρροή ούτε μυξούλες ούτε τίποτε!! Βεβαια το δωμάτιο της μικρής δεν ήταν για να μπαίνεις μέσα για κανα 2ωρο αλλά το σημαντικό ειναι πως πέρασε το κρυωματάκι της μικρής και έτσι όλα καλά..

Ετσι που λέτε το κρεμμυδάκι μας..

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Πως σου φανηκε αυτο που διαβασες??

Αναγνώστες

Marina Riley. Από το Blogger.